V zadnjem obdobju so aktivnosti Društva kmetijske tehnike Slovenije potekale na pripravi nove internetne strani s katero bomo bolj poglobljeno in kakovostno predstavljali različne aktivnosti (tri področja delovanja: sodobne strojne tehnologije, šolstvo in znanost ter ohranjanje tehnične dediščine. Poleg tega so potekale tudi priprave strokovne ekskurzije v podjetje Lindner, Avstrija, ki se ukvarja s proizvodnjo traktorjev.
Del aktivnosti Društva kmetijske tehnike Slovenije je tudi ohranjanje starodobne kmetijske tehnike, tako smo povezani v krovno organizacijo SVS, ki združuje različna društva iz Slovenije, ki se ukvarjajo z ohranjanjem tehnične dediščine – starodobnih vozil (tudi traktorji se uvrščajo med vozila). Na njihovo povabilo sta se v septembru dva predstavnika Društva kmetijske tehnike Slovenije udeležila odkritja spominske plošče baronu Antonu Codelliju ter kipa Karlu Benzu na Kodeljevem v Ljubljani (na odkritju je bil podžupan Aleš Čerin). Zaradi pomembne pionirske vloge obeh oseb bo omenjeno nekaj več besed o njih. Baron Codelli se šteje za pionirja avtomobilizma pri nas, letos pa je tudi stodvajseta obletnica prihoda prvega avtomobila (Benz Comfortable z močjo motorja 1,84 kW/2,5 KM). v naše kraje, ki ga je pripeljal baron Codelli in se vozil z njim po ljubljanskih ulicah 15.11.1898. Baron Codelli je imel številne patente s področja motorjev z notranjim zgorevanjem, televizijske tehnike, kmetijskih strojev (patent leta 1905 za kosilnico z motorjem z notranjim zgorevanjem), itn. Manj znano je tudi da je baron Codelli verjetno začel prvi pri nas uporabljati kmetijske stroje s pogonom z motorjem z notranjim zgorevanjem. Iz delov enega od svojih prvih avtomobilov je naredil samovozno motorno kosilnico s katero je kosil travnike na Barju. Poleg tega je iz delov enega avtomobila naredil stroj, ki je poganjal mlatilnico, s katero je tudi okoliškim kmetom delal usluge.
Karl Benz se šteje za pionirja avtomobilske tehnike. Leta 1885 je izdelal avto v tricikel izvedbi (28.01.1886, so mu podelili patent za motorno vozilo, Benz Patent Motorwagen,) z motorjem z notranjim zgorevanjem z električnim vžigom moči kW/KM. Omenjeni avtomobil se danes šteje za prvi uspešno delujoč avtomobil na svetu. Benz je tudi začel z industrijsko proizvodnjo avtomobilov tako da se šteje za pionirja avtomobilske industrije (eden od njegovih izdelkov je kupil tudi baron Codelli). Iz prvih verzij motornih vozil pa so se pozneje razvile tudi različne izvedbe traktorjev in drugih strojev proti koncu devetnajstega stoletja.